BuseEymenengel Merhaba hanımlar 37 haftalık oldk bugün kontrolmz vardı bebegimn başı hala yukarda ilk dogumum normal oldu smdi endişeleniyorm sizce dönermi başi asagıya bu haftadan snra bebişlerinz döndümü