Ben canım geçen gün tuttu 11+4 hafta içemedim ilaç odaya gittim karanlık sessiz ağrıdan ağlayacak durumdaydım ağlarsam daha kötü zonklar diye tuttum kendimi zorla yarın ikili tarama testi için randevum var bi soracağım gittiğimde ama parolden başka birşey vereceğinide sanmıyorum banada 😒