günaydın hanımlar 32 haftada erken doğum riskim vardı su anda 35+1 olduk gece aniden sancılarım tuttu keşan devlet hastanesine gittim 1 cm açıklığım vardı rahim ağzı yumusaması ve hiçbiryer beni kabul etmedi edirne de olan tüm devlet hastaneleri geceden beri çatı muayenesi oluyorum derken sabah çatı muayenesinde nişanım geldi açılma 3 cm normal doğum gözüküyor yatış verdiler 2 güne dogurursun dediler su anda namık kemal unıversıtesınde yatıyorum yatış verıldi bebeğim dogarsa küveze girermi çokta sancım var dualarınızı benden esirgemeyin olurmu ❤️