Nurcn o haftalarda normal canım bende sordum doktoruma. Benimkisi sagda toplanıyor bazen agrı sancı yapıyor. Hareketleri yeri daraldığı ve büyüdüğü için azalması normal. Hiç hareket etmezse sorun. Kasılma da oluyor vurup geçiyor. Sıkıntı yapma bide gün içinde iş falan çok yapıyorsan ayakta çok duruyorsa çok yürüyorsan bebek içerde yoruluyor ondan da hareketi az olur her an bebeğini takip et. Bide bu platformda bebeğim çok hareketli diyenler var aslında bebek normal hareket halinde ama bazıları abartıyor.gerek yok diger anneleri endişelendimeye