Kızlar merhaba, geçen hafta 2 gün arayla hamile olduğumu öğrenip sonra da covid pozitif haberini aldım. Şükür ki covidi ayakta atlatıyorum maskeyle dolanıyorum. Sorum şu, mide bulantım yok mide yanması yok ekşime yok kokulara hassasiyette yok aşerme de yok :( evham mı yapıyorum bilmiyorum da şimdi baktıramıyorum ya aşırı merak edıyorum. Keseyı görmüştük kalp atışını bu hafta öğrenecektik ama ben karantinadayım :( Aşırı halsızlıgım var gazım cok, göğüslerimde de hassasiyet en belirgin belirtilerim bunlar. gebe kardeşlerim tesellinize ihtiyacım var😓