Ozdmrkbraa Mina01 ben pandemiden dolayı evde durmaktan kilo aldım onu vermeye niyetlendiğim de hamile olduğumu öğrenince kilom fazlayken üzerine ekliyorum astımım olduğu için bebek büyüdükçe kiloyla beraber rahatsız ediyor ama sağlıkla kavuşalım inşallah 🌸🤲🏻
Ozdmrkbraa Uzumgozlum_ normal miymiş kilo vermen kuzum Uzumgozlum_ kesinlikle öyle rabbim kucağımıza alıp bu günlere şükretmemizi nasip etsin sağlıkla gelsin minik tospikler 😍
Uzumgozlum_ Ozdmrkbraa Amin Ama bisiydə var canımız aciyor halsiz oluyoruz amma bence deyer sonundaki minik sürprizimiz cok tatlı diyilmi yaa😍😍🤗🤗
Ozdmrkbraa Mina01 yeni egzersize başladım hamileliğimin ilk zamanlarından beri günlük olmasa bile gün aşırı mutlaka yürüyorum hareketsiz kalmayım diye 🤭
Uzumgozlum_ Ozdmrkbraa doktorum bena her laf etdi yemek yemiyorsun dedi o yüzden vitaminsiz kalmışım bendede hiç amma hiç iştah yok hiç canım yemek yemek istemiyor zorla yiyorum onuda miydemde sakliyamiyorum
Mina01 Ozdmrkbraa Aynen canim bende eşimle yürüyorum sürekli benim gebeliğin riskli gebelik kan sulandırıcı falan kullanıyorum malesef evden tek çıkamıyorum
Ozdmrkbraa Uzumgozlum_ sabahlarlardı keçiboynuzu özü içsen aç karnına iştahını da açar bebeğe de kilo yapar hemde çok sağlıklı
Uzumgozlum_ Mina01 göğüslerimin ucu beni mahv ediyor sinek isirmis gibi hem büyüdüde teşekkürler canım bilgin için
Sinemisss Biz de 10+1 iz benim de kuyruk sokumumda Ağrı var bel fıtığı sorunum vardı o mu tetikleniyor bilmiyrşum ama bir de geçen hafta göbek deliğim aşırı acıdı sızladı böyle olan var mı genişliyor diye mi acaba