Annem1 ilk doğumumda çalıştığım için almıştım. İlk olarak pahalı olmasın diye manuel aldım ama kullanamadım. Sonrasında elektrikli aldım. Bende elektriklide çok rahat etmiştim. Manuel çok canımı yakmıştı. Demek kişiden kişiye değişiyor.
Şimdi çalışmıyorum almakla almamak arasında kararsızım. Gerekli diyorsanız bende bakayım tekrar yeni çıkanlara filan 🤔🤔🤔