MucizeBirKalp Bade bana şirin gelmiyor. Arkadasimin ikiz kızları oldu lena ve eva koydu isimlerini bence cok hoş bir isim.
Aysun_Tugra Bade ismi çok güzel ama anlamı sıkıntılı. İki anlamı var biri tasavvuf edebiyatında aşk anlamında geçiyor diğeri şarap, içki demek. Bende ikizlerimden birine Bade ismini koyacaktim vazgeçtim. Eva yaratılan ilk kadın yani Havva demek.
Didi6 Aysun_Tugra Eva Hristiyanların Havva’ya verdikleri isim.. Davut yerine David dedikleri gibi. Müslümansanız Eva ismini koymak abes yani.