Mavi-7 Arkadaşlar aranızda folwo folik asit kullanan var mı ? Daha önce folbiol kullandım doktorumu değiştirdim ben bunu hiç önermiyorum yeni nesil folik asitler var dedi FOLWO verdi iyi mi sizce kullananlar ?
Dr0607 Mavi-7 tam olarak bahsettiğin ilacı bilmiyorum ama benim doktorumda bana folidoce vermişti folik asit + B12 vitamını o şekilde kullanmıştım canım farklı ilaçlar yazdıklarına göre doktorların bir bildiği vardır herhalde 😊
Mavi-7 Dr0607 içinde prospektüs falan yoktu da emin olamadım sormak istedim ☺️ Evet bu folwonun içinde de demir iyot folat b12 çinko takviyesi yazıyor .