Esray Canm Sancın başladığında otu suya koyacaksın. Meryem suresi, Yasin suresi, 7’şer defa Felak, Nas, İhlas, Fatiha we Ayetel Kürsi okuyacaksın. O sudan 3 yudum, en fazla 1 bardak içeceksin. Ama makbul olanı 3 yudummuş. Doğum sonrasında otu sudan çıkarmayı unutmayın…
Ben bu şekilde biliyorum, böyle yapıcam Allah nasip ederse o günü🙏