Merhaba kızlar .. sizlere bişey danışmak istiyorum ben 2 bebek kaybettim ilk bebeğim 7 aylık erken doğdu beyin kanaması geçirdi karnımda 1 gün yaşadı ve kalbi durdu😔 2.gebeliğimde ise 10 haftalık olması gerekirken gelişimi 7.haftda kalmştı boş gebelik yaşamıştm. Neden böyle oluyor diye genetik testi verdik ve sonuçlarımda kan pıhtılaşması çıktı. Doktorum ecopirin ve folactive kullanmaya başla bebek düşünülebilir dedi ecopirin ne işe yarıyor pıhtılaşmayı mı önlüyor kan sulandırıcı gibi bişey mi kullanan varsa bilgi verebilir mi tekrar aynı korkuyu yaşamak istemiyorum . Uzun oldu hakkınızı helal edin . Şimdiden teşekkür ederim😊