Kadernec Merhaba hanımlar sizlere bi sorum olucak hamileliğim ilk haftalarında göğüslerimde baya bi şişlik ağrı büyüme vardı şuan 2 aylık hamileyim ama göğüslerim eski haline döndü gibi şişlik indi ağrılarda hafifledi bu normal mi nedeni nedir🙏🏻
Abzekh Kadernec benimde öyle oldu ilk aylar kocaman oldular şiştiler 38 deyiz şimdi baya söndü ama doğumda şişecekmiş yine süt gelince tecrübeli arkadaşların dediği öyle
Canan95 Kadernec hamileliğimin ilk sinyali o göğüsler oldu benim. Aşırı hassasiyet uçlarının karinclasmasi ve irilesmesi. Sonra düzeldi ama