28+3 günlüğüz ama ultrasonda 13 haftayı bitirdiğimizden beri hep büyük çıkıyor dün 28haftalıkken doktorumuz 29+3 günlük dedi Önceki gittiğimde hemen hemen 12 gün falan önden gittiğini söyledi sizde böyle olanınız var mı doğum sürecini öne alır mı acaba merak ettiğim konu bu doktoruma sordum ama o şimdilik belli olmaz dedi 🤭 yaşayanınız var mı bu durumu