Mamyr Kurtaj sonrasi lekelenmeleriniz ne kadar devam etti ben 14. Gun bugün kurtaj olalı 9. Gun kesilmişti kanamam dün leke tarzında tekrar gelmeye başladı normalmi ağrı falan olmuyorum da bole ne kadar devam eder yaşayan varmi
blueberyy00 Mamyr normal canim bende bir kac gun oldu sonra bir hafta kesilmişti kontrole gittiğimde doktor pihtilar va ufak ufak tekrar lekeleme olabilir korkma demişti normal yani
halitefe Mamyr valla canım baya devam ediyor hatırlamıyorum ama azda olsa bir ay kadar devam etmişti benimde az az da olsa
Cinarinannesii_ Mamyr Geçmiş olsun canım benim 2. Kürtajımda nerdeyse 2 aya yakın sürdü bu durum çok değil ama abdest tutmayacak şekilde ara ara hep lekelenmelerim oldu sonra kendiliğinden geçti doktor gittim kıst var dedi ama yokmuş vücut kendini toparlamaya çalıştı heralde