Cerenncck Ayazmm-123 bende mecburi sezeryan olucam ama korkuyorum spinal den doktorum da uyutmuyor herkesin farklı oluyor tabi de işte herşeye karşı ön yargımız var olduğu için kendimizi boşa sıkıntı ya sokuyoruz 😏
Ayazmm-123 Cerenncck en güzeli spinal emin olun bebeğinizin ilk anlarına şahit oluyorsunuz çok güzel sağ sağlam alalım inşallah kucağımıza 🙏🏻
sanem68 Cerenncck evet inşallah bizede son 5 gün suni sancıyla olacak Allah izin verirse çünkü gelmiyo 😂 41 bitecek 🤕