Essraa Deneyimli anneler acaba hangi göğüs pompasını tercih ettiniz? Peki süt sağmaya ilk aydan itibaren başladınız mı? Ne aralıkla sağdınız? Çok sağmak bebeğe gidecek süt miktarında azalma yaparmı ? Sanırım bu pompa kullanımı hakkında hiç bişey bilmiyorum
OzlEmrah Essraa Bende bilmiyorum ve pompa aldım bebeklerim ikiz geri mi versem pompayı diye düşünüyorum 😂 temmuzda doğumum elektronik pompa aldım 180 tl ye indirim vardı çift göğüs sağmalı. Ama ihtiyacım olacak mı acaba bu pompaya hiç bilmiyorum bende kenarda bekleyeyim bakalım nasıl yorumlar gelecek 😅
okem Essraa awent elektırıklı almıstım ben gogsum cok şişmiştı bebek bosaltamadıgı zaman sagmıstım yara olmustu cok kanıyordu bebek enfeksıyon kapmasın dıe tek meme emzırmem gerekıodu o zmn da sagmıstım bıraz dınlendırıp devam ettım enzırmeye ama herkese lazım olacak dıe bısey yok sızın kararınız
AHFKASAP Essraa Ben de aldım göğüs pompası henüz kullanmak nasip olmadı. Ama bence ilk zamanlar süt çok olursa bebek göğüsü tamamen boşaltamayabilir. Öyle zamanlarda ben sağmayı düşünüyorum. Bakalım yaşayıp göreceğiz 😊
Essraa okem ben çalışan anneyim iznim bitince işe dönmem gerekecek o yüzden sağıp saklamam gerek ama emzirdiğim dönemde ne zaman ne kdr sağmalıyım bilmiyorm