Silay35 Bizim oğlumla randevumuza 99 gün kaldı.💃🏻👶🏻 Ufak ufak hazırlıklar devam ediyor. 🎊Umarım tüm bebişler sağlıkla gelir. 🎉Sizde durumlar nasıl?
Eliff66 Silay35 bizimde son 85 günümüz kaldi ogluşumla kavuşmaya 👶❤ ınslah allahin izniyle rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲❤
Dila_06 Bizde son 98 Cemrenur bizde son 98 ve müthiş bir bel agrısı var son iki haftadır inllşh biran önce geçer bebeğimizi sağlıkla kucağımıza alırız
Cemrenur Dila_06 inşallah canım 💕 valla galiba herkeste aynı sorun var özellikle aksam olunca başlıyor 🙁
Silay35 Serifeisitmir bel ağrısı çoğunlukta oluyor anladığım kadarıyla ben de kanepeye uzanınca doğrulamıyorum bir süre ayağımın üzerine tam basamıyorum
Fatime3447 Bizim Şafak karanlık daha 105 gün var ben biraz riskliyim bayanlar hepiniz hamilesiniz duanızı eksik etmeyin…
Neslihankk Silay35 Soooonnn 91 de bizden gelsin 💃💃💃💙 Tabii ben 91 gun bekliycegini hic zannetmiyorum 85-86gun maksimum 🤷🏻♀️🤣
Lara44 Silay35 bizim de son 104 ama 40. Haftaya göre geçen sene sezaryen olduğum daha da az kaldı Doğuma inşAllah ♥️♥️ Kısmetse aralık başı 😍 uygulamada aralık sonu görünüyor
Silay35 Lara44 benim de 21 Aralık görünüyor ana doktorum 15 Aralık 40. Haftan 1 Aralık’tan itibaren hazırlıklı ol dedi