Abzekh 37 . Haftada 4 kg böyle olunca bir hafta daha geçse ortalama haftada 250-500 gram daha alır dedi haftaya geldiğinde sezaryen tarihi verip seni sezaryana alırız dedi. İri ve önden gidiyor ne kanala inme var ne sancı şimdi 4 kilo olan bebek bir kaç hafta içinde doğal olarak geçer ve sezaryan olur canım . Yoksa her iri bebek deyince sezaryan demiyorlar