Meriwa 34Gizem o zaman o sadece hamileşik belirtisi değildir ki hamile olunca illa belirti olucak diye de bişey yok karında sertleşmeyi sorunca bende doğumu yaklaşan birisiniz sandım doğururken oluyor yani ben gebeliğimi sadece adet gecikmemden anladım ve bulanı kusma üstüne görme gibi hiç bişey yaşamadım yaşamaya bilirisnix zaten
Hashasim2020 Karın sertleşmesi genelde son aylar oluyor canım belirti olarak adet ağrısı, göğüs acısı olmuştu bende ama herkesin farklı oluyor yA da kimisi hiç belirti olmadan kalıyor Allah inşalah tez zamanda hayırlısıyla önce karnını sonra kucağını doldursun 💕
Mina01 Happybabyyy Bende aynı şeyi soracaktım benim de karnım bazen çok sert ve gergin oluyor 24 hafta