ozgese doktorun yaklaşımı bana aşırı saçma geldi, Doğuma bu kadar az kalmışken bu şekilde sizi korkutması hiç hoş değil.
Doğum bu ne şekilde olursa olsun bilinmezlikler illaki olacaktır.
Ayrıca Doğumdan önce 48 saat sancı çekersin diyerek olumsuz yaklaşması da çok gereksiz.
Belki sizin doğumunuz çok kolay olacak hatta belki kesi bile olmadan doğuracaksınız ve çabuk toparlanıp uzun kalmadan çıkabileceksiniz hastaneden.
Ben olsam bu konuşmadan sonra doktora güvenimi kaybederdim.
Tamam doğum şekli ne olursa olsun önemli olan sağlıklı olmak ama doktoruma da güvenmek isterim sonuna kadar normal doğum tarafında olduğunu bilmek isterim.
Şöyle düşünün, doğum sırasında bir aksilik oldu ve sizi gerçekten mecburen ameliyata aldılar diyelim, yine de hep bir acaba kalmaz mı aklınızda, gerçekten gerekli miydi yoksa doktorum mı böyle yönetti süreci diye düşünmez misiniz