Funda_sahin19 Kızlar bugün çok az bişe kahverengi leke gelmeye başladı kasıklarımda çok hafif ağrı var keseyi henüz cuma günü gördü doktor sizce leke gelmesi normal mı bu durumu yaşayan var mı ilk gebeliğim olduğu için tedirginim 😒😒
Meriwa Funda_sahin19 canm lekelenme hamileliğin hiç bir döneminde normal kabul edilmez belki yerleşme kanaması lekelenmesi gibidir ama düşün riskiniz de olabilir evde beklemekdense yarın sabah acile gidin söyleyin progesterın verir iğne vururlar doktorunuza da gidince söylersiniz bi bakar veya özele gidiyorsanız doktorunuzu arayın daha güzel yardımcı olur riske atmayın hiç kendinizi umarım korkulcak bişey de yoktur
Funda_sahin19 Funda_sahin19 Meriwa canım daha lekelenme gelmedi gelen leke de kahverengi lekeymiş kan değilmiş
Tugbaslan3458 Funda_sahin19 gebeliğimin 9+3 ünde yaşadım kahverengi akıntım olmus sabah gördüm apar topar kalkip gittik doktorum her ne olursa olsun gel herseyde demişti doktorum kese uzaginda kan var dedi progeston ilacimi 100 den 200 mg cikardi 1 hafta kullandim sonra gittigimde öncekine bakarak bisey kalmamis dedi bakilmanda fayda var erken önlem almak her zaman iyidir inşallah korktuğun yere ugratmaz rabbim 🤲🏻🤲🏻
honeybooble Funda_sahin19 canım korkma bende yaşadım 6. Haftamda ve 2 hafta sürdü. Doktoruna git mutlaka kese içi kanama var mı yok mu bakar. Her lekelenme yerleşme kanaması değil ihmal etme
Aslihan16 Funda_sahin19 zaten kahverengi leke lekelenmedir bende de vardı doktor hemen çağırdı progestan verdi iğne yedim dikkat et derim
Meriwa Funda_sahin19 lekenleme diye adlandırılan ikisini de hem kanama hem lekelenme diye bahsettim bilgilerimize güvenerek soruyorsan bilgilenmen lazım canm doktora git
Funda_sahin19 Tugbaslan3458 been doktoruma gideyim en iyisi o zaman teşekkür ederim aminn Rabbim kimseyi korktuğuna uğratmasın
Funda_sahin19 Tugbaslan3458 canım doktorumla görüştüm hemen Progestan 200mg kapsül al sabah aksam vaginaya koy dedigim zaman da gel dedi cuma gününe kadar kullanıcam inşallah sorun olmaz
Tugbaslan3458 Funda_sahin19 bolca uzan ayaklarını uzat tuvalet ihtiyacin icin kalk hic bi iş yapma randevu gününe kadar hep uzan allahin izniyle geçer hic biseyin kalmaz uuzanir ilacini kullanırsan kuzum bacaklarını karnina doğru çekerek uyuma kıvrılıp uyumak da yok hep uzat uzanarak yatyosun doktorum bana tavsiylerinden biriydi buda ❤🙏🏻 güzel haberlerini vereceğin günü bekliyorum
Jade06 Ben de 4+5 oldum. Bugün gün boyunca kahverengi lekeler gördüm. Çok korkuyorum. Beta hcgye baktırdım 2090 çıktı. Sizce bebeğim sağlıklı mıdır? Böyle bir durum yaşayan var mı?
Tugbaslan3458 Funda_sahin19 kuzum rabbim sabir versin rabbim tekrardan yüzünü güldürsün unutma ki verende rabbim alan da rabbim demekki buraya kadarmış üzülme sakın bol bol dua et bütün dualarim seninle 😒😭🙏🏻🙏🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻