fatmayt sık sık kontrol edin, elinizde alkol varsa silmenizin sakıncası yok. Banyo yaptiriyorsaniz bezle mutlaka kurulayın,. Kısa süre içerisinde düşecektir.bezin dışında tutun, akıntı yada kötü koku olursa doktora başvurun 😊 inşallah hiç birşeye gerek kalmaz.