Cansiin arkadas diyince aklıma geldi ben her akşam yatmadan ılık dus alıyorum çok iyi geliyor alamasam bile belden asagiya su tutuyorum, kan akışı hizlansin diye, bunu dene geceleri daha rahat uyuyacaksin bundan sonrasi biraz ağrılı ve zor bir süreç agirlasacaksin.
34 haftadayim her geçen gün daha zorlasiyor