Bizim 13 ay boyunca çocuğumuz olmadi. Yumurta takibi filan hiç yapmadım açıkçası.. 12. Ayda bende bir sıkıntı çıkmadığı için eşimi üroloji bölümüne götürdüm. Varikosel ve sperm sayısında azlık çıktı. Ailemin yanindan gelmiştim ve adetime 1 hafta kalmisti. Eşim için ameliyatı kararı alındığı için nasıl olsa çocuğumuz bir süre daha olmaz dusuncesiyle normal bir şekilde ilişki yaşadık. Adetim 2 gün gecikti. Evde canım sıkıldı diye test yaptım negatif çıktı zaten biliyordum düşüncesiyle sallamadim. 8. Günde tekrar test yaptığımda pozitif olduğunu gordum. Demek istediğim şu ki Allah bizim hakkımızda en doğru zamanı en hayırlı zamanı biliyor ve o zamanda nasip ediyor. Sizin hiçbir sağlık probleminiz yokmuş kafanıza takip kendi canınızı sıkmayın. Herşeyin bir zamanı var. Rabbim hayırlı zamanda nasip etsin inşallah 🌼 yerleşme kanaması yaşamadım ama arkadaşımda adetinde 3-4 gün önce kahverengi altına geçecek şekilde bir kanaması olmuştu ve üzerine hamile olduğunu ogrenmisti.