Sineemm Merhaba canlar ilk gebeligimde hiç çatlağın olmadı ama şimdiki gebeligimde göbeğim kaşınıyor sanırım catlicak bu durumu yaşayan var mı aranızda yani ilkte catlamayip ikincide çatlayan 😍