Sonmez_16 dün doktora gittiğimizde sorduk benim riskimin daha az olduğunu söyledi doktor. Bağışıklıgımız daha güçlü oluyormuş. Vitaminler filanda kullanıyoruz ya onlardan dolayı galiba. Ben ilk hamile kaldığımda eşim korona olmuştu ben negatif çıkmıştım. Ama korkudan kendimi korona gibi hissediyodum.