Zeyzeyka Gunesana gündüz uykusunu kestim belki gece uyurum diye bana mısın demedi uykusuz bile olsam gece yatamıyorum demek ki son haftaların cilveside bu 🤦🏻♀️ Bi yerde okumuştum vücut kendini bebeğe alıştırıyomuş diye
Cansummm Gunesana maalesef 37 haftalığım ama geceleri uyuyamıyorum. İşin tuhafı gündüz de uyumuyorum ki uykuyu çok seven yattığı gibi uyuyan biriydim. Ağrım sancım yok uykum da var ama neden uyuyamıyorum bilmiyorum bende 🤷🏼♀️
Gunesana Sınavım var yarın son sınavım çok önemli . O olmasa umurumda olmayacak otururum sabaha kadar ama bu şekilde çok fena .
Asel61 Gunesana sag tarafa yatmak bebeğe zarar vermez ben hep saga yatıyorum bebişim gayet saglıklı 39+6olduk 3bucuk kiloyu gecti ve hala sag yatiyroum doktorum nasıl rahat ediyorsan öyle yat dedi canim bisey olmaz dedi
Zeyzeyka Gunesana hiç bi şey olmaz canım Allahım izni ile, bende sağda rahat uyuyorum doktoruma sordum sen rahatsız olsan zaten pozisyon değiştirirsin değiştirmiyosan bi sıkıntı yoktur dedi, sıkıntıda tansiyon düşüklüğü oluyormuş bunu da hissedersin zaten
aselberen 37.haftadayiz birkaç haftadır geceleri uyuyamıyorum Bı sorunum yok ama nedense uyku yok gündüz gergin oluyorum bu yüzden
Mihre Gunesana En fazla 3 hafta sonra uykusuzluğunuza çare olarak çok tatlı bir minnoş gelecek:) bknz💁🏻♀️Saat 3 ve 2 yaşına gelmiş bir çocuğun uyku problemi yüzünden ayaktayım:) imkan olsa ayakta dahi uyuyabilirim😴