Ben gebeliği öğrenir öğrenmez gündü iki kez çatlak için yağlar kullanmaya başladım 4.ay bitti henüz bi çatlak yok ama bir kg aldım daha ondan da olabilir soğuk sıkım Hindistan cevizi yağı kantoron yağı zeytin yağı Ve iki tane de krem şeklinde nemlendirici vücut losyonu kullanıyorum bioil de alıcam bu ay🤣