Gamzelinur Uyandım çok şiddetli karın agrısı kasılma sertlik vardı ama 10dk sürdü geçti sizce düşük mü??AMA agrı tekrarlamadı düşük olmuş olabılır mi bi gun önce 1damla kahverengi leke gelmişti
1402ht Gamzelinur doktorunla bi görüş en azından öyle bi durum varsa düşük önleyici verebilir dinlen bolca
tgbktszdmr Gamzelinur bende ağrısız kahve leke geldi bir sefer. Doktora söyledim. Gelmemi istedi. Kalp atışını dinledi sorun yokmuş çok şükür ilaç felan da vermedi. Bir görün istersen lekelenmeden bişey olmuyoda kan gelirse sıkıntı
Serrax Gamzelinur 1 damla kahverengi akıntıyla 9+6yken doktoruma gittim progestan ve iğne verdi. İhmal etmeyin lütfen bebek büyümeye çalışıyor siz de destekleyin Allah korusun düşük de olabilir. Ve istirahat edin ağır kaldırmayın
Eslina175 Gamzelinur canim bende ayni durumu yasadim hemen doktoruma gittim bebege bakti cok sukur hersey normaldei progeston felan baslamadi hormonu basmanin bir mantigi yok dedi.Zaten duseceksede sen kutu kutuda icsen o bebek durmuyor ben oyle dusunuyorum hicbirsey kullanmadim oyuzden cok sukr oyle gecti.
sdkince Düşük değildir bence çünkü düşük olsa kanama daha fazla olurdu sen hiç bekleme doktoruna bir görün. İnşallah bir sıkıntı yoktur.