Sabah uyandigimda sancilanmistim normal sancim zannettim biraz surdukten aonra gecti daha sonra tuvatele gittim sumuksu kahverengi leke geldi daha sonra sancilarim yarim saatte bir girmeye basladi sonra 5 dk bir oldu sonra birden sancim kesildi sanci manci yok camasirimdada surekli islanmam oluyor acaba dogumum mu basladi endise ediyorum