mucizemm_3 5+3 hamileyim pandemi döneminde 4-5 kilo aldım tam diyete başladım hamile olduğumu öğrendim yine yediğime içtiğime dikkat etmeye çalışıyorum ama gecenin bir yarısı karnım çok acıkıyor. Böyle gidersem çok kilo alıcam. Bildiğiniz midem kazınıyor sizde durumlar nasıl ?
Eslina175 mucizemm_3 10.haftamdayim canim daha 5dk önce uyuyamayip kendimi mutfaga attim.Ozellikle bu saatlerde oluyorum acliktan migdem kaziniyor.İlk hamileligmde boyle degildim 4aydan sonra baslamisti.
Mahbuss mucizemm_3 en güzel çare uyumak galiba 😀 bende acikiyorum bir kaç gündür böyle ama geceleri yemek değilde daha çok meyve, havuç, salatalık, yoğurt bunun tarzında bişey yiyebilirsiniz
Laylaaaa121212 mucizemm_3 benimde öyle oluyodu yanıma iki fındık üç ceviz dört beş adet çiğ badem yiyip üzerine koca bardak su ve hemen yatış😀😀😀
mucizemm_3 Eslina175 Eslina175 Eslina175 benimde daha önceki hamileliklerimde yoktu. İnşallah çok kilo almam 9-10 kilo almıştım ama zayıftım şimdi 66la başladım Allah sonumu hayr etsin
mucizemm_3 Mahbuss evet en güzeli uyumak ama garip olan hamilelik insanlarda uyku yapar ben uyuyamıyorum. Yoğurtla geçiştirdim
mucizemm_3 Laylaaaa121212 bende öyle yapmaya çalışıyorum ama sanki bulantılarım başlayacak gibi su midemi bulandırmaya başladı
sdkince Bende de var aynı dert midemin içinde resmen boşluk hissediyorum sanki 3 gündür aç gibiyim eşimde bana ayak uydurunca iş büyüyor tabi😊
mucizemm_3 sdkince ben yoğurtla geçiştirdim . meyve ,yoğurt ,süt bunları tüketmeye çalışıyorum. İşimiz zor erkekler zaten eşleri hamile olunca onlarda kilo almaya başlıyor.
mucizemm_3 ozlem0643 benim diğer hamileliğimde bulantım 6 cı haftada başlamıştı hiç bir şey yiyemiyordum. Bunda çok erken farkettim hamile olduğu mu o yüzden sağlıklı ve düzenli beslenmeye çalışıyorum . En azından depolarım dolsun diyorum. Bir kaç güne bulantılarım başlar. Hafif hafif midem belli ediyor
phdmom mucizemm_3 şu an karnınızın acıkması hamilelikten değildir çünkü çok ufak daha 20den sonra bebek acıktırabiliyor. Son aylarda mecburen kilo alacaksınız bu yüzden başlangıcı hiç kilo almadan ve hatta fazlanız varsa sağlıklı beslenerek kilo bile verebilirsiniz
mucizemm_3 phdmom bende elimden geldikçe sağlıklı beslenmeye çalışıyorum kilo aldıracak şeyler tüketmiyorum normalde hamileliklerimde 9-10 kilo alıyorum ama 59-60 başladığım için sorun olmuyordu şimdi 66 kiloyum ve 35 yaşındayım aldığım kilolar üzerimde kalır diye de korkmuyor değilim. Bebeğim için gerekli süt yumurta peynir et balık kuruyemiş vs… tüketmeye dikkat ediyorum.
phdmom mucizemm_3 bana doktor ilk 3 ay yediğin içtiğin şeyler bebeğe gitmiyor şu an senin depolarından besleniyor o yüzden 3 aydan sonra yediklerine dikkat et demişti