Senakartal benim kızım tam 41+0da doğdu ve o ana kadar doktorum çatı muayenesi yapmadı. Zaten gerçek durum sancı anında belli olur. Bariz bir problem yoksa ben çatına baktım dar sen doğuramazsın demek saçma. Sancılar başladığında açıklık kontrol edilir yumuşama güzel mi diye bakılır, daha 35. haftada sen doğuramazsın demek saçma geldi açıkçası.
Genelde özel hastaneler hemen ameliyat diyor anlamıyorum, devlete gidiyoruz onlar da canını çıkarana kadar normale zorluyor. Keşke her doktor gerçekten gerektiği gibi davransa da biz de böyle sorgulamalara girmesek