Bu doğum şeklini asıl karşılığı ameliyatla bebeğin alınmasını tek sevmeyen ben olamam değil mi? O kadar korkuyorum ki bundan kesilmek bana normal doğumda ki ağrıdan daha korkutucu geliyor. Etrafımda hep bu şekilde doğumlar gerçekleşiyor sebebini bilemiyorum tabi acil durumları kastetmiyorum ama özel hastanelerde neredeyse 10 da 1 normal doğum duydum sırf bu yüzden devlet hastanesinde doğum yapacağım dediğim gibi acil durumları kastetmiyorum ama sanki özellikle sezeryan doğum yapmaya yönelttiyorlarmış gibi bir izlenim yarattı bende ( istisnalara sözüm yok tabi) bu izlenim benim çevremle alakalı olabilir. Herşey sağlıcakla olsun tabiki bebeğim ve benim için. ilk hamileliğim olmasına rağmen hep normal doğum taraftarı oldum umarım öyle olur..