Havvacerenn canım bende 29+6da öğrendim bebeğim Doğum pozisyonunu almış hatta kanala girmiş fazlasıyla başı aşşağıdaydı ve rahim incelmem oldu o baskıyla sürekli şekilde yattım doktorum öyle söyledi bir tek tuvalete kalktım ve bi kaç hafta sonra bebeğimin başının kasıklarıma çıktığını gördük ben yatmanın büyük faydasını aldım inşAllah açıklığın falan yoktur seninde yatarsan büyük faydasını görürsün sende inşAllah 🙏