imerveg Teşekkür ederim 😊 Evet gerçekten bazen çözemiyorum, korkuyorum da.. Riskli durumlarım var, lekelenme ve kan uyuşmazlığı.. Karnım bi küçük bi büyük ne oluyor bilmiyorum, 3 haftada bir kontrole gidiyoruz, haftalar iki ay gibi uzun geliyor. 😬Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🧿♥️🌷🙋🏻♀️😇