Hulya19s Sedorika benim de öyle çıkar mı acaba 12 gün vereceğim bugün 9 gün 6 gündem beri pozitif çıkıyor ama bekleyeceğim test günü gideceğim
Cigilipap Benimde 5.gün embriyosuydu, erken gebelik testiyle 7. Gün silikte olsa çift çizgi gördüm. Şuan 27 haftalıgim
Seyda83 Hulya19s HAYIRLI OLSUN SİZİN İÇİN:) BENDE TÜP BEBEK İLK DENEMEYLE 30.HAFTADAYM SAĞLIKLA ALALIMKUCAĞIMIZA İNŞALLAH🤲🏿
Sedorika Hulya19s bekle bencede yüksek çıkınca 2 gün sonra keseyi görürüz dedi dr hızlı oldu keseyi görme çünkü her aşaması gibi olduktan sonrasıda stresli acaba kese varmı acaba kalp atışı varmı diyerek ilerliyor
Dumannn Hulya19s acele edip etmedigimi yasimdan mi anladiniz??? Esim azospermi. Hicbir zaman cocugumuz olmayacakti.
Hulya19s Dumannn yok bebeğim yaşın küçük diye dedim sizin kararınız tabiki benim ne haddime üzmek istemedim seni üzdüysem kusura bakma eleştirmedim de yanlış anladın
Hulya19s Sedorika haklısın kuzum sağ olasın beni şimdiden sardı stres acaba gebe miyim acaba değerim kaç yükseliyor mu kese var mı içi dolu mu her konuda stresliyim anlayacağın ☺️