Ftmaydn Kızlarr selam . 12 haftalık gebeyim bebeğin hareketlerini hala hissetmiyorum bu normal sizcee
Babyy1S Ftmaydn en erken 16 da hissedilir. o haftalarda bebeginiz bir ağırlığı bile yok hissetmek için çok erken
Asel61 Ftmaydn 12 inci hafta da hissetmeyi mi düşünüyorsunuz çok heycanlisiniz galiba ben 24. Haftadan sonra hissettim anca
Ftmaydn Asel61 hayır beklemiyorum tabiki ama görümcem kelebek gibi bir his varmı dedi yok dedim o yüzden sormak istedim endişelendim tabiki ilk hamileliğim o yüzden panik oluyorum
Asel61 Ftmaydn dokotr erken hissettim.diyenler icin de gaz oynamasını katında bebek sanıyorlar.demisti
Asel61 Ftmaydn olsun canim tabiki sor aklına takılanları stres yapma kimseye bakma etrafındaki her dakka bisey diyorlar
Babyy35 Ftmaydn canım daha çok erken icin rahat olsun yani ilk hamilelikte geç hissediliyor zaten ben 20.haftadan sonra net bi şekilde hissettim Genelde öyle olur zaten 20. Haftadan sonra
Bebek-geliyor Ftmaydn ilk gebelik için erken. Bende 17+3 hala hissedemedim gerçi kişiye göre değişiyor bu süreç 🤷♀️
sue92 Ben 17.haftada ilk kez hissettim o da çok çok az. 12’de mümkün değil. Bebek ağırlığı çok az bi kere.
Nur5495 Ftmaydn ilk gebelik için 20. Haftadan sonra hissedilir. Doktor daha erken hissedenler için bağırsak hareketidir dedi