ozlem0643 ben bu hafta fetal DNA olucam 9+4 um . 2-3 haftaya çıkıyormuş çıktığında cinsiyette belli oluyormuş . X ise. Kız Y ise erkek . 😊 Şuan tabiki cinsiyet odağımda değil dua edin bana da kızlar bebişim sağlıklı olsun . Ama cevremdekiler hep 13-14 . Haftada öğrendi . Özellikle erkek hemen gösteriyor diyorlar.