merveovunc ozlem0643 ikili taramada öğrendim ben ama kese yönünden de anlaşılıyor ben kızımın olucagını doktordan önce o teoriyle anlamıstım😂
Cemreninannesi2 merveovunc kese yönü derken cnm nsl oluyor bizde 11 haftalık olduk haftaya kontrolüm var belli olur mu die de mrk ediyorum
merveovunc morusevenanne kese sağda ise kız solda ise erkek ama vajinal ultrasonsa tersi😂at 6. Hafta ultrasonunu bakayım anlarsam soylerim
morusevenanne merveovunc canım hemen üste ekleyebildim sonunda bu 8 haftalık bu arada ve vajinal ultrason malesef.
Babyy_kiss ozlem0643 googleye IMG resim yükle yaz yüklemeye başlayan tıkla resmi yükle tekrar resim yükleyerek tıkla oradaki iki linki kopyaları buraya yapıstır canım
morusevenanne ![url=https://hizliresim.com/9eulHW][img]https://i.hizliresim.com/9eulHW.jpg[/img][/url]](src) [
Rmeysa_1661 Laylaaaa121212 bazen görmeyip vucut yapısına bağlı yorum yapanlar doktorlar da var. Eğer 20 haftalıkken erkekse erkektir. Pipinin yok olacağını sanmıyorum 🤭🤭
morusevenanne [url=https://hizliresim.com/hK42Mw][img]https://i.hizliresim.com/hK42Mw.jpg[/img][/url]