35 haftalık hamileyim nstde sancılarım var dün ve evelsi gün toplamda 4 doz ciğer geliştirici vuruldum serum takıldı sancılar için ama dün sabah tekrar arttığı için heran gelebileceğini söyledi doktorum ve bu hapı sabah akşam 5 gün boyunca kullan dedi asıl sorum bu ilaç benim bu durumda nasıl bir etki sağlayacak tansiyon sıkıntım yok ama tansiyon ilacı olarak geçtiği için kafam karıştı hakkınızı helal edin biraz detaylı anlattım kusuruma bakmayın şimdiden teşekkürler 🙏🏻