Bence de araştırma canim. Bana da doğum hakkinda bi arkadaşım o kadar kotu seyler anlatti ki buz kesildim resmen düşününce kuzenimle ve ablamlar la konusuyorum cok kolay diyolar. Acı eşiği denilen bir sey bence var 🥰 O yuzden düşünme bazi seyler arastirmadan bir anda olunca daha rahatlatici olabiliyor insaAllah korkacagin kadar sorunlu bir sey olmaz 😊