cnntylmz ben acıbademde tüp bebek tedavisi görüyorum. Polikistik olanlar normal folik asit kullanmamalıymış. Bana inofolik diye bir ilaç verdi doktorum. Hem kistlere hem de folik ihtiyacıma cevap vereceğini söyledi fiyatı 95 tl idi eczanede ama internette 60 tl civarı