Kdrfts Annee ben kizim olsaydi dünya sevda koycaktim cok istiyordum ama nasip olmadi sedef, defne, meriç, asya bunlarda cok hos dusunulebilir
Cicianne Biraz anlamı olan isimler bakın, anne baba evladına koyduğu isimden sorumlu olacak ahirette açın okuyun. Dünyalık düşünmeyin evladınızı düşünün.
Frida Fidashka biz de daha isim takamadan lakap takip onunla seslenmeye başladık. Balkız diyoruz belki de isim olarak kalır bilmiyorum hiç biri içime sinmiyor. Bi an diyorum tamam bu olsun sonra başka duyup vazgeçiyorum. Şey gibi kendine elbise alırsın sonra başka vitrinde daha güzel ve ucuz görürsün aynı öyle bir şey 😄
Fidashka Frida evet,bende sonra pişmanlık duymayacağım bir isim istiyorum.Daha güzelini duyunca keşke bende şundan koysaymışım demiyim😂
Kuzusuveannesi Annee merhaba canım gebe.com adresine bakabilirsin orada hem birbiriyle uyumlu isimler hem caiz olmayan isimler falan var ve isim koyarken dikkat etmemiz gerekenleride yazıyor tavsiye ederim.(bebeklere konulmaması gereken isimler diye yazarsanız Google direk gebe.com açılır ordan da devam ederek isimlere bakabilirsin) rabbim sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Esratayfunkscu hilaldmr bsy dicem bazi isimleri koyarken bence dikkat edilmeli. Cunku kuranda gecen bi sey oldugu zaman bazi isimlerde salawat getirilmesi gerekiyo o isim her soylendiginde. Mesela dayimin kizinin adı -ikrar alya- ikra oku demek we bunu her soyledigimizde salawat getirmemiz gerekiyomus ama kimse bilmiyo. Bence dua da iyi dusunun derim