Askmm Antalya olup gittiğiniz hastane ve doktor isimleri söylermisiniz acaba doktorumu değiştirmek istiyorum tutarsız konuşmaları beni geriyor
Aysenur-26 Askmm merhaba canım ben varsaktaki Akdeniz şifaya gidiyorum. Doktorum Kerim Emrah Yavuz çok memnunum benim hiçbirşey sormama gerek kalmadan herşeyi anlatıyor çok iyi bir doktor muayene 90 TL doğum ücreti şuan 2.500
Kuzeyufuk Pikz melek hanımda duydum benim doktorumla falan hep yakın arkadaşlar ondanda çok memnun herkes onun muayane ücreti nedir
Pikz Kuzeyufuk biraz pahalı 250₺ ama ben pandemi süreci olduğu için hastaneye gitmekten çok korktum. 38. Haftadayım şimdi. O sebeple özel muayenehane tercih ettim.
Kuzeyufuk Pikz Figen hanım daha da pahalı 400tl aynen bizde kokrktuk ve o sebeble klinik tercih ettik