MelekBK benim esimde polis , hastalik oldugun da yada herhangi bir sorun oldugun da izin almadan bile geliyor arkadaslari kendi aralarinda idare ediyorlar . Sorun olmuyor , cok acik bir durumdada sorun olmadi bu zamana kadar .
Fazla hassassin , korkuyorsun emin ol esi yaninda olmayanlar var 🙂 bebegim dogduktan 15-20 gun sonra gorecek esim cani sagolsun yapacak bisey yok 🙂