_canan_3545 Doktorum bana 33.Haftadayken 3hafta sonra gel dedi fakat çevremde yeni doğum yapan herkes ne kadar geç gidersen o kadar iyi olur sen ve bebek için dediler bende 37.haftada gitmeyi planladım sizce ne yapmalıyım çok kararsız kaldım yaaa
gulbhar _canan_3545 36. Haftadan başlıyorlar bakmaya bi iki dk sürüyor zararı yok önceden önlem alınıyor bi aksilik olursa zaten
1234j Beni doktor 37 haftalıkta çağırdi çatı muayenesi için 2 saniye sürüyor kendinizi kasmazsanız acı hisetmiceksiniz
_canan_3545 1234j Ya ben Daha önce de alttan muayene oldum bi cihazla fakat şimdi doktor elini sokucak bu beni ayrı bi irrite ediyo bide ben perine masajı yaparken hafif bir leke geldi o sebepten biraz korkuyorum yine parmak girerde kanamam falan olur diye
gulbhar _canan_3545 kasma kendini canım öle bişey olmuyor kanama falan rahat bi şekilde dur bakacak sadece doğuma hazır mısın diye bi aksilik olur mu diye dr tedbir amacı yapıyor zaten
zezeyyy _canan_3545 her çatı muayenesi için kendileri çağırdı beni açılma olup olmadığına baktıklar maalesef hiç açılmam olmadı
Pcoslubiranne _canan_3545 Doktor bilmiyor da herkes biliyor.🤦♀️Çatı muayenesi genellikle başka bir problem yoksa 38. Haftadan sonra yapılır.Doktorunuz ne zamN çagirdiysa o zaman gidin.Suyunuza bakılıyor ultrasonda.Nstye girmeye başlayacaksınız.Kontroller sıklaşacak ben 37.Haftada doğum yaptım.Çatı muayenem yapilmamisti daha ama 3 kere nstye girmiştim.Suyumda da azalma olmustu.Doktor parmakla bakıyor elini sokmuyor.
_canan_3545 Pcoslubiranne Bana herşeyin gayet normal ilerlediğini söyledi suyumun bebeğin kalp atımının falan sadece tedbir amaçlı diye de belirtti bende bu sebepten korkuyorum herhangi bişey olmadığı halde aslında korkmakta değil tedirgin oluyorum olurda bişey erkenden kanamam gelirse diye
Mervee09 _canan_3545 38+5 de yapıldı canm doğumu tetikliyo diye önceden yapmadı doktorm hatta kendi eliyle de açmaya calstı biraz
annisadayi 3 saniyelik bişey. Acı olmuyor. Yani muayene sonuçta dokunuyor illa bi his var ama öyle milletin abartısına bakma. 3 saniyelik dediğim gibi elini çektiği an hiç olmamış gibi oluyor korkma
mervoss _canan_3545 benimki daha yapmadı 38+4 üm doğumu tetikliyor diye doğum esnasında yapacagını söyled