_canan_3545 Doktorum bana 33.Haftadayken 3hafta sonra gel dedi fakat çevremde yeni doğum yapan herkes ne kadar geç gidersen o kadar iyi olur sen ve bebek için dediler bende 37.haftada gitmeyi planladım sizce ne yapmalıyım çok kararsız kaldım yaaa
Ronyaseda _canan_3545 Canım bende 33 de gittim doktorum 4 hafta sonra gel dedi 36 ci haftama gircem yarın. Bende 37ci haftada gidicem. Inşallah bir sorun yoktur
CansuAbinik _canan_3545 ben en son 32.haftamda gittim. Ama doktorum 35.haftadan itibaren her hafta kontrol dedi. Bu hafta gideceğim 🥺 Aslında çatı muayenesinin en doğru zamanı sancılar başladığı zamanmış bir doktordan dinlemiştim. Çünkü erkenden yapılan muayene doğumu tetikleyebiliyormuş🥺🥺
Pnr-omr _canan_3545 bende 34 haftalıkken gittim nst baglamıcam daha erken dedi iki hafta sonra gel dedi 36 haftada da daha sonra her hafta geleceksin dedi bende dedim herhalde 36 nst yapacak diğer haftalar da catı muayene falan yapacak 😄😄😄😄
JustMama _canan_3545 2 gün önce, 36+6′da yapıldı bana. Yapıldıktan sonra da bir sıkıntı yaşamadım çok şükür 😊
_canan_3545 CansuAbinik ay aynen Bende bunu duydum bu yüzden biraz korkuyorum birde üstelik daha önce perine yaparken çok az bi leke geldi doktorda elini sokucak sonuçta bu yüzden korkuyorum kanamam olur diye
CansuAbinik _canan_3545 Ben perine masajı yapmaktan bile korktum 😂 Valla ne garip şey şu doğum. Her şeyinden korkuyoruz 🙈
_canan_3545 CansuAbinik Ben böyle diyince annem içinde çocuk kalan kadın gördün mü korkma korkma diyo. 😁
JustMama _canan_3545 Muayene sırasında acı hissettim evet ama bence kişiden kişiye değişen bir şeydir ve toplamda 3-4 saniye süren bir muayene. Zaten çatı dar olduğu için sezaryene karar vermek zorunda kaldık, muhtemelen o yüzden acı hissettim ben de. Umarım sizin rahatça geçer 😊
gokcecan _canan_3545 37+6 da yani dün oldum 😅 çatımamı baktı naptı bilmiom kendimi kastım 🤦🏻♀️ Benim suçum 😅
Mugem Bana dün 37+0 da oldu çatı muayenesi sonrasında ağrı yanma yada lekelenme olmadı sadece çatım biraz dar olduğu için Canım biraz acıdı ama öyle dayanılmayacak kadar değil zaten sezeryana uygun gördü doktorum
gokcecan _canan_3545 dr lekelenme olabilir dedi ama olmadı. Aslında o anda acıdı anında geçti sonra. Kimi hiç bişi hissetmiyomuş ama benim acı eşiğimde düşük. Valla bide normal doğurcam diom 😅 eşim en başından beri güvenmiyo zaten adam iyi tanıyo beni 😂😂 neyse dr um yumuşama var ama açılma yok dedi. O kadar bacaklarımı kapatmama rağmen bakabildi 😅
_canan_3545 Zeyneb5168 bunu acaba neye göre belirliyorlar herşeyin hayırlısı olsun yaa inşaAllah çiçek gibi doğumlarımız olur