Mervekaya58 26 haftanın içindeyim karnımda kasılmalar oluyor bebek sanki tortop oluyor bir kısımda toplanıyor normal mi acaba
minikbebeklerim Mervekaya58 bende 27+6 yım yaklaşık bir haftadır oluyor birde bel kalça ve çatı ağrısı oluyor bugün hep yattım lavaboya bile zor gittim. Salı kontrolüm var inşallah herşey yolundadır.
ecembugra53 Mervekaya58 bebek rahimde kendine yer acıyor cok normal Doğuma kadar öyle olucak gün geçtikçe acıtacak kanama lekelenme agrın cok yoksa hepsi normal doktorun demişti
Funda007 Mervekaya58 benimde çok oluyordu 2 kere doktora gittim ama herangi bi problem yoktu acılma vs kasılma kanama halen olıuor takmıyorum artık