Mimartezeanne 2li tarama da kız demişti doktorum şuan 15. Haftayım kendi doktorum erkeğe benziyor dedi, böyle değişen var mi aranızda aman almayın bişey ben aldıklarımı iade ediyorum
Nur5495 Mimartezeanne 16 haftalıktan önce değişme ihtimali olabilir, çok normal çok küçük çünkü. Genelde cinsiyet cihazda iyiyse 16 da kesinleşir
Sermec27 Mimartezeanne bence detaylı ultrasondan önce bir sey alınmamalı en net sonucu genelde detaylı ultrason veriyor
Snszasla Mimartezeanne 12.haftada kız demişti doktorumuz ama 20. Haftada erkek olduğunu öğrendik erken zamanda söylenenler yanıltıcı olabiliyor 😊
Babyy1S Mimartezeanne tek doktorla yeterli kalmayın 2li test zamanları bile erken bir hafta 16dan sonra netlesir
Srpl1_ 2li taramada erkeğe benzettim dedi 17. Haftamda 100 de 100 kız dedi aldiklarimi birazini değiştirmiştim bende 😊
MYstryy Mimartezeanne cnm zatsn cok.erken suan cinsiyet icin. 12 li haftalar hep.yanilma oluyor 15 16 dan snra net
Rbs111 Mimartezeanne detaylı usg ye kadar inanmasın zatne kimse bence. Detaylıca netleşir yani 20.hadtadan sonra
Laylaaaa121212 Kızdan erkeğe döner mi?? Erkekten kıza dönen çok ama kızdan erkeğe çok görmedimm ama 17-18bence en net
mayispapatyasi Mimartezeanne cok erken almaya baslamissin sende, detayli ultrasona kadar hic bisi almadim sahsen degismedi ama bazen pozisyondan bazende kordon farkli yerde durup erkek/kiz gibi karistirilabiliyor yani cok normal. Dogumda farkli gelen bile var. 😊😊
Mimartezeanne mayispapatyasi gerçekten de öyle erkenmişşş şuan 20. Hafta olmadan daha bişey almam gerçekten
Kural35 16.haftada gittigimde kendi doktorum %80 erkek demisti ama genede guvenmeyin dedi 17de gene erkek dendi 21.haftadayim detayli ult. Girdim erkek oldugu kesinlesti ama genede doguma yakin hic bisy almayi dusunmuyorum.
52- Ben anlamiyorum doktorlar mı tecrübesiz nedir.. bukadar yanılma duyunca ben de tedirgin olmaya başladım… kesinlesmeden neden söylüyorlar ki..
Mimartezeanne 52- zaten olasılık söylüyorlar ama o bile insanı tedirgin ediyor yani göremiyorum dese tabi daha iyi oluyor bide %80 demişti yüksek bi oran bilmiyorum
52- Ben anlamiyorum doktorlar mı tecrübesiz nedir.. bukadar yanılma duyunca ben de tedirgin olmaya başladım… kesinlesmeden neden söylüyorlar ki..
Arasarzu Mimartezeanne Ikili tarama testinde kıza benziyor dedi doktorum 14.haftamda erkek olduğunu öğrendim 😊
Betul-35 Mimartezeanne canım yanlış hatırlamıyorsam doktor sana küçük bir çıkıntı var da demişti ama ilk demi