Merimex 9+0 ne yaparsam yapayım bulantı ve kusmanin önüne gecemiyorum ilaç nane limon kraker süt hiç birşey fayda etmiyo napicam bilmiyorm çok yoruldum
1402ht Merimex başa gelen çekiliyor malasef bnde naparsam yapayım gecmk bilmedi yeni yeni biraz hafifledi 27 oldk ama haln devam
Aysn6767 Merimex doktorunuza danısıp bulantı hapı alın rahatlamanızı sağlayacaktır. 15 haftalık olduk hala kullanıyorum.
burcumelis Merimex buzluğa meyve koy buzlu buzlu ağzında kırarak ye sonrasında ılık su iç hasta olma tabi benim tek mide bulantımı geçiren buydu buzlu şeyler yemek
Merimex 1402ht çok yoruldum aç duramıyorum yiyince içimde tutamıyorum belki bı çözüm vardır diye sordum işte..
1402ht Merimex sen yinede ye yememzlik etme zaten midem bulanıyor diye bebek zaten gerekli besini alıyor bol bol su tüketmeye calış
KeremEnsar2124 Doktorunuza soyleyin prilam diye bi bulanti ilaci var bende 5 ay boyunca kullandim nerdeyse yoksa cok kotuydum hamileler icin yani ama lutfen doktorunuza danisin ben cok faydasini gordum yoksa gun icinde tuvaletten cikamiyodum kusmaktan
Safiyecicek Merimex Bende 9+0 ım canım benimde bulantım falan çok oluyordu kusma falan doktor prilam dr verdi 2 haftadır kullanıyorum çok faydasını gördüm bi gece içmeyi unutsam kusuyorum ama sen doktoruna danış ve öyle al derim canım
heyymomm Merimex cezbede su koyun içine de biraz taze zencefil kaynatın için benim mucizem olmuştu tabi yine doktorunuza da sorun bana sorun yok abartmadığın sürece demişti